ARTHRA STON TOPIKO TYPO

Αγαπώ την Πόλη-Αγαπώ το Ποδήλατο

ARTHRA STON TOPIKO TYPO

Postby admin » Thu May 04, 2006 3:04 pm

....................

1)
17/3/2005


ΦΙΛOI ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ

Φίλοι του Ποδηλάτου
ενωθείτε

Οι ποδηλάτες των Τρικάλων διεκδικούν τους δρόμους

Image

Πενήντα περίπου ορκισμένοι Λαρισαίοι ποδηλάτες καβαλούν τα ποδήλατά τους και αναλαμβάνουν δράση για τη διάδοση του ποδηλάτου ως εναλλακτικού μέσου μετακίνησης. Μέσα από την ίδρυση του «Συλλόγου Φίλων του Ποδηλάτου», διεκδικούν χώρο όχι μόνο στους δρόμους, αλλά και στις συνειδήσεις των οδηγών που δυστυχώς επιμένουν να θεωρούν πως οι δρόμοι ανήκουν μόνο στα αυτοκίνητα. Στόχος του υπό ίδρυση συλλόγου είναι αφενός η ευαισθητοποίηση του κοινού και αφετέρου η ενημέρωση των ποδηλατιστών για τις υποχρεώσεις και τα δικαιώματά τους. Όπως επισημαίνουν η κίνηση αυτή ξεκινά από ανθρώπους που χρησιμοποιούν καθημερινά -και όχι περιστασιακά -το ποδήλατο για τις μετακινήσεις τους γνωρίζουν τα πλεονεκτήματα αλλά και τους κινδύνους που μπορεί να εγκυμονεί στους ελληνικούς δρόμους.
«Δε θέλουμε να διώξουμε τα αυτοκίνητα, υπογραμμίζουν, άλλωστε και εμείς οι ίδιοι οδηγούμε αυτοκίνητο. Θέλουμε απλά να υπενθυμίσουμε προς κάθε κατεύθυνση πως είμαστε και εμείς εδώ. Να κάνουμε αισθητή την παρουσία μας», αναφέρουν. Μέσα από την πρωτοβουλία τους επιθυμούν να δημιουργήσουν ένα δίκτυο ανταλλαγής τεχνογνωσίας, να μάθουν να χρησιμοποιούν με ασφάλεια το ποδήλατο και να πιέσουν τους αρμόδιους φορείς να αναλάβουν δράση για την ουσιαστική διάδοση της χρήσης του. Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί ότι πέρα από την εξοικονόμηση χρημάτων και τη σωματική άσκηση που προσφέρει η χρήση του ποδηλάτου, παράλληλα αποτελεί ένα μεταφορικό μέσο που ενθαρρύνει την ανάπτυξη της κοινωνικής ζωής. Οι χαμηλές ταχύτητες επιτρέπουν στους πολίτες να συναντώνται μεταξύ τους, να επικοινωνούν και να διατηρούν στενή επαφή με τις εξελίξεις στην πόλη τους, τις αλλαγές και τις ανάγκες της.
Την ίδια ανάγκη, διακήρυξη, και διαμαρτυρία, εκφράζουν και δεκάδες ποδηλατιστές των Τρικάλων που οι καταλήψεις των δρόμων και πεζοδρόμων έχουν κάνει πλέον προβληματική την όποια μετακίνηση παντός είδους ποδηλατιστών μέσα στα οικιστικά όρια της πόλης. Η πρόσβαση μάλιστα στο κέντρο της πόλης αποτελεί δρόμο μετ΄εμποδίων μικρών και μεγάλων ποδηλατιστών. Αλλά και η χάραξη των ποδηλαδρόμων που έχει υποσχεθεί η νέα δημοτική αρχή γίνεται με αργούς ρυθμούς, πρόχειρα, και εκφράζονται δικαιολογημένοι φόβοι, τόσο για την εγκατάλειψη τους όσο και για την πλημμελή και πρόχειρη χάραξή τους.
Μέσα από τις δραστηριότητές του συλλόγου θα επιδιωχθούν να υλοποιηθούν και συγκεκριμένα αιτήματα όπως: Η δημιουργία ενός δικτύου δρόμων μέσα από στην πόλη, στους οποίους θα θεσμοθετηθεί η προτεραιότητα του ποδηλάτου ως προς τα υπόλοιπα οχήματα. Η μελέτη ενός μελλοντικού δικτύου ποδηλατοδρόμων. Να παρθούν μέτρα για την μείωση της χρήσης του αυτοκινήτου στο κέντρο της πόλης κ.α
Last edited by admin on Mon Jul 10, 2006 11:45 am, edited 2 times in total.
admin
Site Admin
 
Posts: 740
Joined: Thu Jul 21, 2005 6:38 am

FILOI PODHLATOY

Postby admin » Thu May 04, 2006 3:05 pm

...............

2)
29/3/2005

Φίλοι του Ποδηλάτου Τρικάλων

Image

ΕΠΙΣΤΡΕΨΤΕ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ

και τις διαβάσεις των πεζών


Στα Τρίκαλα και άλλες μικρότερες πόλεις , παρά τις υποσχέσεις των διαδοχικών δημοτικών αρχών των Δήμων για λιγότερες πολύωρες σταθμεύσεις στο κέντρο της πόλης και άλλων βασικών οδικών αρτηριών, υποσχέσεις και μέτρα περιορισμού των «δρόμων πάρκιγκ» σταθμευμένων αυτοκινήτων, τα μέτρα αυτά αναβάλλονται συνεχώς. Σε ορισμένα σημεία των κέντρων των πόλεων, χρόνο με το χρόνο η κυκλοφορία του ποδηλάτου και των πεζών υπoβαθμίζεται, με αποκορύφωμα να φτάσουνε στο σημείο σήμερα οι πόλεις να έχουν κατακλεισθεί και αποκλεισθεί από πάσης φύσεως σταθμευμένων τροχοφόρων και η πρόσβαση των πεζών, μητέρων με παιδιά, ανθρώπων με ειδικές ανάγκες, και ηλικιωμένων ποδηλατιστών να καθίσταται σήμερα εντελώς απαγορευτική.
Οι φίλοι του ποδηλάτου Τρικάλων απαιτούνε από τις νέες δημοτικές αρχές να σεβαστούν τα δικαιώματά, στην κίνηση, την επικοινωνία, στην ίδια τη ζωή και τη σωματική ακεραιότητά. Για αυτό το λόγο Ζητάνε :
• Aπελευθέρωση πεζοδρόμων, πεζοδρομίων, πλατειών και διαβάσεων από αυτοκίνητα, και άλλα αντικείμενα που εμποδίζουν την κίνηση.
• Προστασία από το θόρυβο και την ταχύτητα ορισμένων αυτοκινητιστών και μοτοσικλετών.
• Εφαρμογή όσων διατάξεων του ΚΟΚ υπέρ των ποδηλατών καταστρατηγούνται και κατάργηση όσων διατάξεων του ΚΟΚ περιορίζουν ή προσβάλλουν τα δικαιώματα των ποδηλατών.
• Καθιέρωση διαδρόμων ποδηλατιστών των κεντρικών αρτηριών εκεί που σήμερα παρκάρουν και καταλαμβάνουν το οδόστρωμα δεκάδες αυτοκίνητα μέρα και νύχτα.
• Προστασία των ποδηλατιστών μαθητών, γιατί κάθε πρωί η μετακίνησή τους στα σχολεία αποβαίνει μια επικίνδυνη και γεμάτη εμπόδια διαδρομή και περιπέτεια.
• Κατασκευή ποδηλατικού δικτύου με παράλληλη σήμανση και σηματοδότηση, ώστε να αποφεύγονται ατυχήματα σε βάρος των ποδηλατών και των πεζών.
• Μείωση του ανώτατου ορίου ταχύτητας στον αστικό ιστό.
• Ποιοτική αναβάθμιση των αστικών μέσων μαζικής μεταφοράς. Περιορισμός των τραπεζoκαθισμάτων για την εξασφάλιση της απρόσκοπτης κυκλοφορίας των πεζών και ποδηλάτων.
• 'Όλα τα δημόσια καταστήματα να είναι προσβάσιμα στους ποδηλατιστές και στα άτομα με ειδικές ανάγκες. Να τοποθετηθούν περισσότερα και ασφαλή παρκιγκ ποδηλάτων σε πολλά σημεία της πόλης και μεγάλα εμπορικά καταστήματα.
• Στους περιφερειακούς δήμους να δημιουργηθούν ασφαλείς ποδηλατικοί διάδρομοι-περίπατοι που θα οδηγούν σε επιλεγμένα σημεία φυσικής ομορφιάς και πολιτιστικού ενδιαφέροντος
• Να επιτραπεί η μεταφορά ποδηλάτων σε όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς.
.

Πολλά μέσα μετακίνησης βλάπτουν σοβαρά την Υγεία
Το ποδήλατο τη βοηθάει
Το ποδήλατο μαζί με το κολύμπι και το τρέξιμο, θεωρούνται τα πιο αερόβια αθλήματα. Με το ποδήλατο γυμνάζεται κυρίως το καρδιοαναπνευστικό σύστημα, καθώς και οι μυς των ποδιών. Πολλές μελέτες έδειξαν ότι ακόμα και σε συνθήκες κυκλοφορίας στις μεγάλες πόλεις (καυσαέρια, μποτιλιάρισμα) η συγκέντρωση μονοξειδίου του άνθρακα στο αίμα των ποδηλατιστών ήταν 10 φορές μικρότερη απ’ ότι σε επιβάτες και οδηγούς αυτοκινήτων. Ο ποδηλάτης εξάλλου, λόγω της ταχύτητάς του, παραμένει πολύ λιγότερο στην κυκλοφορία από τον οδηγό ή επιβάτη Ι.Χ., επιβάτες λεωφορείων, τρόλεϊ, ταξί και τους πεζούς (όλοι αυτοί έχουν μέση ωριαία ταχύτητα στην πόλη 5-10 χιλιόμετρα, ενώ οι ποδηλάτες περί τα 20).
Προτιμήστε για τις αστικές μετακινήσεις σας το ποδήλατο βοηθάει σοβαρά την υγεία.

.........................
Last edited by admin on Mon Jul 10, 2006 11:47 am, edited 2 times in total.
admin
Site Admin
 
Posts: 740
Joined: Thu Jul 21, 2005 6:38 am

Postby admin » Thu May 04, 2006 3:07 pm

...........................


3)
8/4/2005

Μια Πόλη με ποδηλατοδρόμιο ολυμπιακών διαστάσεων δε δικαιούται να μη έχει ποδηλατοδρόμους

Οι «Φίλοι του Ποδηλάτου» ετοιμάζονται για την πρώτη εαρινή εξόρμηση

Image

Ποδηλασία: αστείρευτη και εξαίρετη πηγή νεότητας!
Με το σύνθημα : «Το ποδήλατο βοηθάει σοβαρά την υγεία» οι «φίλοι του ποδηλάτου Τρικάλων» ετοιμάζονται για την πρώτη εαρινή εξόρμηση που σκοπό έχει να επαναφέρει το ποδήλατο σε καθημερινή χρήση γιατί βοηθάει σοβαρά την υγεία και να επαναφέρει την ασφαλή χρήση του ποδηλάτου στις πόλεις και τα χωριά του νομού. Το ποδήλατο είναι το πιο οικονομικό, καθαρό και υγιεινό μέσο μεταφοράς και αποτελεί μία γρήγορη και οικονομική λύση και λύνει τα δύο σημαντικότερα προβλήματα των σύγχρονων πόλεων: Το κυκλοφοριακό και το πρόβλημα της ρύπανσης, χωρίς να ξεχνάμε ότι ταυτόχρονα, γυμνάζει τον οργανισμό και βοηθά αποτελεσματικά στην καταπολέμηση του άγχους.
Εμείς οι πολίτες και φίλοι του ποδηλάτου που επιλέγουμε να μετακινηθούμε με το ποδήλατο μέσα στις πόλεις μας χρειαζόμαστε έργα που θα διευκολύνουν τους πεζούς και τους ποδηλατιστές αλλά συγχρόνως θα βοηθήσουν και στον περιορισμό της χρήσης των ΙΧ. Γιατί δύο ρόδες είναι πάντα προτιμότερες από τέσσερις; Γιατί το ποδήλατο σε γυμνάζει, σου φτιάχνει τη διάθεση, σου δίνει υγεία, σε ομορφαίνει. Γιατί χάρη στο ποδήλατο κερδίζεις χρόνο, νικάς τις αποστάσεις και το σημαντικότερο ταιριάζει και στα δύο φύλα και σ' όλες τις ηλικίες. Ένα ποδήλατο είναι πολύτιμος σύντροφος στις βόλτες, στη διασκέδαση και την άθληση.

Αν σκέφτεστε να αλλάξετε τον τρόπο ζωής σας ή έχετε ήδη αρχίσει να κάνετε κάποιες αλλαγές προς ένα υγιεινότερο τρόπο ζωής, θα βρείτε ότι η ποδηλασία μπορεί να σας βοηθήσει να κάνετε ακριβώς αυτό. Ποδηλασία: Μια αστείρευτη και εξαίρετη πηγή νεότητας!
Το ποδήλατο
Ένα σύγχρονο ποδήλατο ζυγίζει 10-15 κιλά και προσφέρεται σε διάφορα μεγέθη ανάλογα με το σώμα του αναβάτη. Μπορεί να μεταφέρει ένα άτομο (και δεύτερο για μικρές αποστάσεις) καθώς και αντικείμενα βάρους μέχρι 30 κιλά στη σχάρα. Μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα 30-40 χιλιομέτρων την ώρα στην ευθεία και να ανέβει ακόμα και μεγάλες ανηφόρες χωρίς ιδιαίτερο κόπο με τη χρήση ταχυτήτων. Ένα μέσο σύγχρονο ποδήλατο κοστίζει σήμερα από 40.000 έως 200.000 δραχμές.
Για λόγους παιδευτικούς, οικονομίας και υγιεινής ζωής Ο δήμος Τρικάλων και οι άλλοι δήμοι του νομού να καθιερώσουν μια ημέρα χωρίς αυτοκίνητο κάθε μήνα. Φίλοι ποδηλάτες τηλεφωνήστε τώρα ! Γίνετε και εσείς «Φίλοι του Ποδηλάτου».

.....................
Last edited by admin on Mon Jul 10, 2006 11:55 am, edited 4 times in total.
admin
Site Admin
 
Posts: 740
Joined: Thu Jul 21, 2005 6:38 am

Postby admin » Thu May 04, 2006 3:09 pm

........................

3)
8/4/2005

Μια Πόλη με ποδηλατοδρόμιο ολυμπιακών διαστάσεων δε δικαιούται να μη έχει ποδηλατοδρόμους

Οι «Φίλοι του Ποδηλάτου» ετοιμάζονται για την πρώτη εαρινή εξόρμηση


Ποδηλασία: αστείρευτη και εξαίρετη πηγή νεότητας!
Με το σύνθημα : «Το ποδήλατο βοηθάει σοβαρά την υγεία» οι «φίλοι του ποδηλάτου Τρικάλων» ετοιμάζονται για την πρώτη εαρινή εξόρμηση που σκοπό έχει να επαναφέρει το ποδήλατο σε καθημερινή χρήση γιατί βοηθάει σοβαρά την υγεία και να επαναφέρει την ασφαλή χρήση του ποδηλάτου στις πόλεις και τα χωριά του νομού. Το ποδήλατο είναι το πιο οικονομικό, καθαρό και υγιεινό μέσο μεταφοράς και αποτελεί μία γρήγορη και οικονομική λύση και λύνει τα δύο σημαντικότερα προβλήματα των σύγχρονων πόλεων: Το κυκλοφοριακό και το πρόβλημα της ρύπανσης, χωρίς να ξεχνάμε ότι ταυτόχρονα, γυμνάζει τον οργανισμό και βοηθά αποτελεσματικά στην καταπολέμηση του άγχους.
Εμείς οι πολίτες και φίλοι του ποδηλάτου που επιλέγουμε να μετακινηθούμε με το ποδήλατο μέσα στις πόλεις μας χρειαζόμαστε έργα που θα διευκολύνουν τους πεζούς και τους ποδηλατιστές αλλά συγχρόνως θα βοηθήσουν και στον περιορισμό της χρήσης των ΙΧ. Γιατί δύο ρόδες είναι πάντα προτιμότερες από τέσσερις; Γιατί το ποδήλατο σε γυμνάζει, σου φτιάχνει τη διάθεση, σου δίνει υγεία, σε ομορφαίνει. Γιατί χάρη στο ποδήλατο κερδίζεις χρόνο, νικάς τις αποστάσεις και το σημαντικότερο ταιριάζει και στα δύο φύλα και σ' όλες τις ηλικίες. Ένα ποδήλατο είναι πολύτιμος σύντροφος στις βόλτες, στη διασκέδαση και την άθληση.

Αν σκέφτεστε να αλλάξετε τον τρόπο ζωής σας ή έχετε ήδη αρχίσει να κάνετε κάποιες αλλαγές προς ένα υγιεινότερο τρόπο ζωής, θα βρείτε ότι η ποδηλασία μπορεί να σας βοηθήσει να κάνετε ακριβώς αυτό. Ποδηλασία: Μια αστείρευτη και εξαίρετη πηγή νεότητας!
Το ποδήλατο
Ένα σύγχρονο ποδήλατο ζυγίζει 10-15 κιλά και προσφέρεται σε διάφορα μεγέθη ανάλογα με το σώμα του αναβάτη. Μπορεί να μεταφέρει ένα άτομο (και δεύτερο για μικρές αποστάσεις) καθώς και αντικείμενα βάρους μέχρι 30 κιλά στη σχάρα. Μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα 30-40 χιλιομέτρων την ώρα στην ευθεία και να ανέβει ακόμα και μεγάλες ανηφόρες χωρίς ιδιαίτερο κόπο με τη χρήση ταχυτήτων. Ένα μέσο σύγχρονο ποδήλατο κοστίζει σήμερα από 40.000 έως 200.000 δραχμές.
Για λόγους παιδευτικούς, οικονομίας και υγιεινής ζωής Ο δήμος Τρικάλων και οι άλλοι δήμοι του νομού να καθιερώσουν μια ημέρα χωρίς αυτοκίνητο κάθε μήνα. Φίλοι ποδηλάτες τηλεφωνήστε τώρα ! Γίνετε και εσείς «Φίλοι του Ποδηλάτου».

...............................
admin
Site Admin
 
Posts: 740
Joined: Thu Jul 21, 2005 6:38 am

Postby admin » Thu May 04, 2006 3:10 pm

.....................

5)
27/5/2005

Το Σάββατο 28/5/05 η δεύτερη εαρινή εξόρμηση

Είμαστε και εμείς εδώ !!


Το ποδήλατο είναι το μόνο μέσο που θα σώσει την αγοραστική δύναμη των καταστημάτων του ιστορικού κέντρου και των νέων κέντρων αγοράς της πόλης

Οι λωρίδες των σταθμευμένων αυτοκινήτων στο κέντρο της πόλης και στους βασικούς σταυρωτούς άξονες, συν ένα μικρό μέρος του πεζοδρομίου να αξιοποιηθούν για ποδηλατοδρόμους και για την απρόσκοπτη κυκλοφορία των αυτοκινήτων. Το ποδήλατο είναι το μόνο μέσο μετακίνησης που θα σώσει την αγοραστική δύναμη του ιστορικού κέντρου και των νέων κέντρων της αγορά της πόλης.

Όχι αυτοκίνητα στο κέντρο της πόλης και στους βασικούς σταυρωτούς άξονες της πόλης. Το μέτρο αυτό είχε μεγάλη επιτυχία σε αρκετές πόλεις, μεταξύ αυτών και στη πόλη του Βόλου. Το μέτρο είχε μεγάλη επιτυχία έδωσε νέα πνοή στην κυκλοφορία πεζών, ποδηλατιστών και άλλων τροχοφόρων. Αναζωογόνησε την αγορά δηλαδή τα νέα και παλιά εμπορικά κέντρα μετά από την επίθεση που δέχθηκαν από τα περιφερειακά μεγαλοκαταστήματα με τα δωρεάν πάρκιγκ. Ο Βόλος δεν εφάρμοσε ελεγχόμενη στάθμευση στους κεντρικούς δρόμους της πόλης, ένα μέτρο που στα Τρίκαλα δοκιμάστηκε στο παρελθόν και απέτυχε. Είπε όχι στις διαχωριστικές νησίδες στους κεντρικούς δρόμους (δρόμοι με τόση χαμηλές ταχύτητες - εντός οικιστικής ζώνης - είναι αδιανόητο να υπάρχουν διαχωριστικές νησίδες που μόνο προβλήματα στη κυκλοφορία δημιουργούν)
Εμείς οι φίλοι του ποδηλάτου Δε θέλουμε να διώξουμε τα αυτοκίνητα, άλλωστε και εμείς οι ίδιοι οδηγούμε αυτοκίνητο. Θέλουμε απλά να υπενθυμίσουμε προς κάθε κατεύθυνση πως είμαστε και εμείς εδώ. Η πρόσβαση στη πόλη ανήκει σε όλους. Να θεσμοθετηθεί η προτεραιότητα του ποδηλάτου ως προς τα υπόλοιπα οχήματα. Το ποδήλατο παραμένει το πιο φιλικό για το περιβάλλον μέσο μετακίνησης. Απαιτεί πολύ λίγες πρώτες ύλες για να κατασκευασθεί. Λειτουργεί χωρίς καύσιμα και δεν μολύνει το περιβάλλον ηχητικά ή με καυσαέρια. Η χρήση του ποδηλάτου επιτρέπει στους πολίτες να συναντιόνται μεταξύ τους, να επικοινωνούν και να διατηρούν στενή επαφή με τις εξελίξεις στην πόλη τους, να παρακολουθούν τις αλλαγές και τις ανάγκες της, να χαίρονται τις ομορφιές της και να κάνουν άνετα τα ψώνια τους.
Να παρθούν άμεσα μέτρα για την μείωση της χρήσης του αυτοκινήτου στο κέντρο της πόλης και να προταθεί γρήγορα η μελέτη ενός δικτύου ποδηλατοδρόμων Οι ποδηλατοδρόμοι και το ποδήλατο είναι το μόνο μέσο που θα σώσει την ιστορική μνήμη της πόλης, θα βοηθήσει την τοπική επιχειρηματικότητα που σήμερα δέχεται απανωτά πλήγματα. Θα βοηθήσει την οικονομική ανάπτυξη της πόλης. Θα δημιουργήσεις πολλές νέες εναλλακτικές και βιώσιμες μορφές ψυχαγωγίας. Θα τονώσει την αγοραστική δύναμη και θα λύση τα δύο σημαντικότερα προβλήματα που μαστίζουν τις σύγχρονες πόλεις : Το κυκλοφοριακό και το πρόβλημα της ρύπανσης, και να μη ξεχνάμε ότι η ποδηλασία ταυτόχρονα, γυμνάζει τον οργανισμό, βοηθά αποτελεσματικά στην καταπολέμηση του άγχους. Το Ποδήλατο : «Βοηθάει σοβαρά την υγεία».
Εμείς οι πολίτες και «Φίλοι του Ποδηλάτου Τρικάλων» χρησιμοποιούμε το ποδήλατο σαν μέσο μεταφοράς, μετακίνησης και ψυχαγωγίας τόσο μέσα στην πόλη όσο και έξω από αυτή και χρειαζόμαστε έργα που θα διευκολύνουν τους πεζούς και τους ποδηλατιστές και συγχρόνως θα βοηθήσουν στον περιορισμό της χρήσης των Ι.Χ..Γι αυτό τον λόγω μαζευόμαστε και βρισκόμαστε σε τακτά χρονικά διαστήματα (σαν ποδηλάτες) και συζητάμε όλα τα θέματα που μας απασχολούν και συγχρόνως οργανώνουμε ψυχαγωγικές και υγιεινές διαδρομές και εκδρομές. Γίνε και εσύ φίλος του ποδηλάτου.

.............................
admin
Site Admin
 
Posts: 740
Joined: Thu Jul 21, 2005 6:38 am

Postby admin » Thu May 04, 2006 3:45 pm

...................

Φίλοι του ποδηλάτου Τρικάλων

Έρχονται οι ποδηλάτες

Και φέρνουν τα δώρα τους από τη διπλανή Καρδίτσα που κινείται στους ρυθμούς μιας σύγχρονης και μοντέρνας πόλης

Τελικά εκεί που πιστεύαμε ότι είχαμε και μια πόλη (τη μικρότερη της Θεσσαλίας, Καρδίτσα) που μπορούσαμε να συγκριθούμε και να νιώθουμε και λίγο ανεβασμένοι μέσα στον ευρύτερο θεσσαλικό χώρο, μια επίσκεψη στην γειτονική Καρδίτσα μας ήρθε καπάκι στο κεφάλι και μας αποτελείωσε. Και πεισθήκαμε ότι αυτό που συμβαίνει στα Τρίκαλα εδώ και μια 10ετία, γιατί όχι και μια 20ετία θα πρέπει να καταγραφεί σαν τη μεγαλύτερη καθυστέρηση που καταγράφτηκε στη ιστορία της πόλης και που κύλισε τα Τρίκαλα στην τελευταία θέση ανάπτυξης και ποιότητα ζωής.
Η Καρδίτσα (μια πόλη με μπόλικη τρέλα, με τη καλή έννοια). Αντίθετα με τα Τρίκαλα ( που κλείνεται συνεχώς στο καβούκι της) Η Καρδίτσα μετά το Βόλο και τη Λάρισα έχει μπει στο δρόμο των ευρωπαϊκών προδιαγραφών και αποτελεί μια πόλη πρότυπο στο τομέα των ποδηλατοδρόμων και αν συνεχίσει με τον ίδιο ρυθμό σε έργα, σε λίγο δε θα πιάνεται πουθενά. Προτείνουμε πολλούς Τρικαλινούς να την επισκεφτούν σύντομα.
Τρεις τεράστιοι ποδηλατοδρόμοι που ξεκινούν από τα άκρα της πόλης οδηγούν με ασφάλεια τους Καρδιτσιώτες στο κέντρο της πόλης και αποτελούν σήμερα ένα ευρωπαϊκό στολίδι για την πόλη τους και έχει ανεβάσει την ποιότητα ζωής των πολιτών της σε πολύ μεγάλο βαθμό.
Δες τε τις φωτογραφίες τι σημαίνει ποδηλατοδρόμος και βγάλτε συμπεράσματα Τρικαλινοί πολίτες για τους ποδηλατοδρόμους που έχουν μισοκατασκευαστεί στα Τρίκαλα, τόσο μπροστά στα δικαστήρια, όσο και στο τέρμα της Λαρίσης που ακόμη δεν έχουν χαραχθεί ποδηλατοδρόμοι παρότι ξοδευτήκανε ένα σωρό λεφτά. Την ίδια τύχη έχει και ο ποδηλατοδρόμος της Κονδύλη που δε δόθηκε ακόμη στους ποδηλάτες.
Κατά τ΄ άλλα ετοιμάζεται και σχεδιάζεται να γίνει ποδηλατοδρόμος η Καποδιστρίου. Γιατί αυτή η επιλογή και η προτεραιότητα όσον αφορά σαν δρόμο επιλογής και μάλιστα τη στιγμή που οι υπάρχοντες ποδηλατοδρόμοι δεν έχουν δοθεί ακόμη στους ποδηλάτες και είναι μισοτελειωμένοι ;
Δηλαδή δε κατασκευάζεται ποδηλατοδρόμος στην Ασκληπιού, δε γίνεται στη Λαρίσης-Τσιτσάνη και Στρατηγού Σαράφη δε δίνετε σε χρήση η Κονδύλη, δρόμοι που θα διευκολυνθούν όλοι οι ποδηλάτες της πόλης, και σχεδιάζετε ένας μικρός δρόμος η Καποδιστρίου ;
Η Καρδίτσα απέχει μόνο 20 χιλ. όσοι θέλουν να μάθουν τη σημαίνει ποιότητα ζωής να επισκεφτούν το γρηγορότερο τη γειτονική Καρδίτσα όχι μόνο για το δίκτυο των ποδηλατοδρόμων, αλλά και για πολλά άλλα έργα που έχουν κατασκευαστεί και εντάσσουν την Καρδίτσα πλέον στο δίκτυο των ευρωπαϊκών πόλεων.

..........................
admin
Site Admin
 
Posts: 740
Joined: Thu Jul 21, 2005 6:38 am


Return to Φίλοι του Ποδηλάτου

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron